יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

מועדון הקצינים החדש של ג'ירף


מי שמתיימר לאהוב אוכל אסייתי בוודאי שמע על ג'ירף, שלא לדבר על אכל באחד הסניפים הפזורים בארץ.
עם זאת, לכל אחד יש איזה סיפור או שניים על ג'ירף, שהרי בסופו של יום מעטים הם בתי העסק שעושים עבודה מושלמת.

עצב רב מילא אותי כשמסעדת מועדון הקצינים של ג'ירף - אשר הייתה ממוקמת ברחוב הארבעה סגרה את שעריה.
החלל החדש מצוי דווקא בשכונה אחרת, ברחוב מונטיפיורי 31 (אם משעמם לכם אתם מוזמנים לעשות חיפוש קצר בגוגל כדי לראות על חורבות אילו מסעדות המועדון קם).

המסעדה המחודשת חגיגית יותר, "פנסית" יותר -  אם תרצו, עם שירות הרבה יותר מהוקצע, בר יותר חגיגי, אם כי נפח המסעדה קטן (אבל יש אזור ישיבה בחוץ, ומספר אזורי ישיבה בפנים.

האוכל הוא אותו אוכל, אולי טיפה מקושט יותר, עם טיפה יותר אופציות טבעוניות מבעבר, אבל אינו כולל את כל המנות הקיימות בשאר הסניפים - בדומה לעבר ברחוב הארבעה, יש כאן יותר קונספט ופחות אווירת תאילנד עם נודלס מוקפצים באוויר.

יש תמונות מתחת, אבל הן פחות חשובות הפעם.

פאד תאי טבעוני של ג'ירף
פאד תאי טבעוני של ג'ירף



קיסרית חדשה טבעונית
קיסרית חדשה טבעונית

6 תגובות:

  1. אפשר תרגום בגוף הסרט על מדוע המקום נקרא כך, ומה יש לצה"ל להגיד בנושא?

    השבמחק
    תשובות
    1. יא סתומה, קוראים לזה ככה כי המסעדה המקורית הייתה צמודה לקרייה, וכל הקצינים האוכלי חינם היו יושבים שם לצהריים.

      מחק
  2. הלו הלו דווקא עשקו יפה בחשבון בסוף את ה"אוכלי חינם" שאתם מדברים עליהם אז קצת כבוד!

    השבמחק
  3. נמאס כבר שכל המוקפצים נראים בדיוק אותו דבר
    תחדשו קצת
    אפילו בתפריטים של סנדביצ'יות יש לפעמים פריצות תחום כמו כריך ביצה עין וסלמון

    השבמחק
  4. אני גר בחולון (דברו לאט) ואני חייב להגיד שפעם אחר פעם המשלוחים של ג'ירף מצילים אותנו ממחשבות אובדניות על איך נתקענו בחור בין כל הג'וחים

    השבמחק
  5. פעם גם אני הייתי מזמין מהם משלוחים, אבל מאז שנתתי טיפ נמוך מידי לדעתו של השליח, והוא איחל לי בלב מוות בייסורים, אני קצת נרתע מלהזמין משם

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...