יום שבת, 13 ביוני 2015

אבו שוקרי המקורי - אבו גוש

כשנכנסים אל מסעדת אבו שוקרי המקורי שבכפר אבו גוש - קל להתבלבל, או לחשוש שנכנסת אל האבו שוקרי הלא נכון.
למזלי, איך שנכנסתי למקום החדש (המקומות מתחלפים לאורך הכבישים בכפר) ראיתי את זיו פניו של סמי אבו שוקרי, שאותו כולם מכירים בתור אבו שוקרי המקורי מהפרסומות בטלויזיה.

רגוע שהגעתי למקום הנכון, או אחד מהמקומות - זה הרי לא באמת משנה כל עוד טעים, התיישבתי והזמנתי.
תוך רגעיים מספר הגיעו לשולחן המנות המבוקשות.
אני לא אמשוך את הסיפור הזה בזנב ואספר בקצרה שהחומוס הרגיש לי לא משהו (הבת זוג דווקא התלהבה, וכידוע חומוס הוא מאוד סובייקטיבי), הצ'יפס היה לא מוכן, ובין כל הדברים שיצאו לשולחן היחידי שבאמת הרגיש משהו מיוחד היה החריף.





למרות שנראה לעין כי קטלתי את הביקור, בת הזוג ממש אהבה את החומוס, אז לכו תדעו.
ייתכן ולא היה כזה נורא חוץ מהצ'יפס הנא.
הייתי ממליץ לכם ללכת לנסות לבד, ולא להאשים אותי אם לא אהבתם.
אם כן אז יאללה, אני מחכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג