יום חמישי, 19 במרץ 2015

חומוס משאוושה

רבים מכירים את הכתובת הבאה: פינסקר 40, תל אביב יפו, פינת בוגרשוב.
אם אתם חובבי חומוס מושבעים - אתם בוודאי מכירים אותה אפילו יותר טוב מאחרים.
מדובר בחומוסיה שונה, שמתיימרת להביא מוצר שונה, והם מצליחים לקיים את ההבטחה.


חומוס משאוושה
חומוס משאוושה


הכי קל להתחיל מהדברים הייחודיים.
החומוס אינו חומוס, הוא אכן יותר קרוב למשאוושה (מסבחה) כפי ששם המקום מבטיח.
המרקם עדין יותר, הטעמים שונים, הפטרוזיליה מגיעה כקציפה, החריף לרוב גם כן.

המקום עצמו חביב, אם כי השירות לרוב בעייתי. קשה לקבל יחס כשיושבים בחוץ, ולא תמיד היחס נעים.
המיקום מספיק נקי וביום כיפי אפשר לשבת בחוץ בלי לחשוש מהזיהום והרעש של הצומת העמוסה.

אם מתחשקת לכם טעימה של משהו טיפה שונה - המקום מומלץ בהחלט, מדובר במנה איכותית עם טעם ייחודי.

11 תגובות:

  1. אחי, זאת מנה חלשה בטירוף אבל היא באה בטוב אחרי כמה מאות מנות של אבו חסן או אבו אדהם, רק בשביל הגיוון של הטעמים בפה שזה עושה לך ואתה לומד להעריך את מה שיש לך וגם את מה שאין לך.

    השבמחק
  2. אפשר יותר כתבות על אוכל שהוא לא חומוס? אף אחד לא אוכל כמויות כאלה של חומוס, זה לא הגיוני, חברים, מה עם קצת בשר?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי סמיון,
      אני אוכל כ"כ הרבה חומוס, למעשה הרבה יותר ממה שיש פה בבלוג, ולכן אני מספר על מה שאני אוכל.
      אני גם צמחוני, אז אם אתה רוצה בשר תיאלץ לחכות לחבר'ה הקרניבורים שכותבים פה אחת למלא זמן, או פשוט לקרוא פוסטים ישנים.
      אתה גם לא חייב לקרוא פה על בשר, אם אנחנו לא מספקים את הסחורה בטח יש מישהו שיתן לך את הנתח שאתה מחפש.
      כל זאת בחביבות כמובן.

      מחק
  3. מי שמזלזל בחומוס הזה לא יודע מה עושה.
    מדובר בחומוס גלילי נהדר שאפשר לסיים אותו בקלות בלי להיעזר בפיתות או באביזר ניגוב אחר.
    פעם גרתי ממש קרוב לשם, והייתי בן בית - אפילו נתקלתי באיזה מלצרית לשעבר שם במשרד של רשויות המס, שהתפלאה איך אני לא מזהה אותה אם אין לה צלוחית של כרובית ביד. היום לצערי כשאני כבר לא תושב תל אביב, אני דוגם את המקום בערך פעם בשנה.

    השבמחק
  4. הייתי היום שוב בחומוס. טעים כתמיד. שכל המבינים למיניהם יילכו לחומוס אבו משהו. במילא תמיד כשאני מגיע לשם בשישי שבת אני צריך להירשם בתור.

    השבמחק
  5. וואלק אתם כל הווזווזים עומדים כמו הומלסים על המדרכה בתור לחומוס פחחחחחח111!
    מי ישמע מה מחלקים שם זהב גם במיה זה טעים אתם לא רואים אנשים עומדים בתור בשביל במיה

    השבמחק
  6. החומוס אמנם טעים אבל השירות שם מאוד בעייתי.
    זה מקום עם תחלופה מאוד גדולה של אנשים, וצריך להשתלט גם על הקופה וגם לנהל את התור שיושב על הספסל.
    מי שמגיע לשם בשישי שבת צריך להתכונן נפשית לחכות לפחות חצי שעה (עד שמתיישבים + עד שלוקחים הזמנה + עד שמגיע החומוס) שכל אחד יעשה חשבון אם חומוס באמת שווה את זה.

    השבמחק
  7. זה חומוס של פראיירים, למה הלכתי לשם פעם ושילמתי 71 שקל על 2 מנות חומוס + קנקן לימונדה + שירות גרוע
    אבל כל עוד יש שם ילדי תפנוקים שבאים על האופנים אז כל מחיר זה בינגו

    השבמחק
  8. זה טעים ברמה שאתם לא מתארים בכלל.
    אני לא מזמן פוצצתי את עצמי באוכל הודי ועדיין רטוב לי בלשון כשאני רואה את התמונה הזו.

    השבמחק
  9. אני לא רואה חומוס.
    סאביב, תקשיב, באופן כללי כדאי גם לנקוב במחירים, כי זה חלק מהשיקול של האם להגיע או לא.
    (כל זאת בחביבות כמובן)

    השבמחק
  10. זה אולי סלט, לא חומוס, מקסימום ממרח

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג