יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

פיצה ג'וזפה | חיים ויטל 1

ג'וזפה הוא שם שאינו מוכר לכולם, אך כמעט כולם שמעו על פיצה מסתורית בפלורנטין שלא תמיד פתוחה, מציעה תוספות ממש טובות ונעשית ביד אמן. קוראים לה פיצה צב, או הצב, פיצה פלורנטין, הפיצה של הזקן, פיצב, פרופסור פיצה ועוד שמות שאולי נתקלתם בהם.

פיצה ג'וזפה הממוקמת היא סוג של קסם נעלם. הבליינים של סוף השבוע יכולים לפספס אותה בקלות רבה היות והיא סגורה בשישי ושבת. במהלך שאר השבוע היא נפתחת לקראת שש אחה"צ ונסגרת בסביבות חצות. ייתכן ואף ראיתם אותה פתוחה ולא הבנתם במה מדובר כי מבחוץ לא בדיוק ברור מה קורה בפנים.

למזלי הרב יצא לי לאכול בג'וזפה פעמיים בחודש האחרון.
בפעם הראשונה הגעתי ולקחתי משולש (רבע) גבינת עיזים.
בפעם השניה אכלתי פיצה עם עגבניות וברוקולי וזוגתי האהובה אכלה פיצה עם בטטה ובולגרית.

היה תענוג ואני כבר עכשיו רוצה לחזור.
לצערי אני לא נוהג להסתובב בלילות בפלורנטין (למעט מקרים מיוחדים בסופי שבוע) והמקום אינו מבצע משלוחים.


פיצה עם עגבנית וברוקולי (ומאחורה פיצה עם בטטה, בולגרית וכנראה כם מעט תרד)
פיצה עם עגבנית וברוקולי (ומאחורה פיצה עם בטטה, בולגרית וכנראה כם מעט תרד)



המקום מומלץ בחום לחובבי פיצה וגם לאלו שמוכנים לאכול מדי פעם אבל לא חושבים שזה המאכל הקסום ביותר בעולם.
אני אישית מוכן להקדיש בעתיד מזמני היקר כדי להגיע בשעות הנכונות ולסעוד, ואני ממליץ זאת גם לכם.
באמת, תנסו, מילה של סחבק.
אם לא אהבתם אתם מוזמנים להסביר לבעלי המקום למה, הם ממש נחמדים ויעשו את המיטב כדי שלא תבכו על רוטב שנשפך.
ואגב רוטב, למקום יש רטבי בית חריפים וקסומים, זה כדאי!


פיצה ג'וזפה עם גבינת עיזים
פיצה ג'וזפה עם גבינת עיזים

6 תגובות:

  1. נראה מאוד טעים.
    עם זאת, יש להזהיר את הקוראים שעל כל פיצריה קסומה כזו שתנסו, אתם תאכלו ב3 פיצריות שיגישו לכם פיצה שתגרום לכם להתגעגע לפיצה מקפיצה עם המדברות של דני שובבני. אני סולידי, בשבילי רק דומינוס, אבל גם אומרים שמי שלא מעיז לא מתיז. לשיקולכם.

    השבמחק
  2. פלורנטין עשירה בבתי אוכל טובים, למה האוכלוסיה שם זה בני תפנוקים.
    אמנם כאלה שכנראה אין להם כסף לגור במרכז העיר, אבל בהחלט לא אנשים פשוטים מהפריפריה שיאכלו כל דראעק שמגישים להם.

    השבמחק
  3. אני חולוני בדם, וחסר לנו מקומות בדיוק כמו שהמקום שתיארת בפוסט.
    יש לנו את הפיצות הסטנדרטיות של דומינוס\האט, פיצות בס"ד ופיצות עם פוטנציאל לא ממומש (כמו דל פפה בכיכר סטרומה שהבצק\רוטב סביר פלוס אבל מקלקלים את זה עם פאריות מהקופסת שימורים)

    השבמחק
  4. אני מאוד שמח לראות איך הפיצות פה השתכללו עם הזמן.
    בזמני בכלל לא היו תוספות על פיצות, אלא רק גומחה קטנה שבתוכה זית.
    אם הזית גם היה נטול חרצן היינו בכלל מאושרים.

    השבמחק
  5. פיצה משפחתית ממש טובה, כדאי לבוא, מקום נחמד, קטן, ביתי, המחירים קצת כואבים בארנק אבל נראה לי שעל איכות כזאת שווה לשלם.

    השבמחק
  6. תאמינו לי שמעולם לא הבנתי מה כולם מתלהבים מהפיצה הזאת.. היא רגילה לחלוטין אין בה שומדבר מיוחד.. סתם עוד פיצה.. וגם לא במחיר מספיק זול שהייתי קונה שם שוב
    קניתי פעם אחת ובגלל שהציפיות שלי היו כ"כ גדולות, דיי התאכזבתי ולעולם לא חזרתי
    אבל האמת היא שהשירות שם הרתיח אותי נורא! חבורה של זקנים טרחנים שלא זזים כלל וכלל.. עמדתי מעל חצי שעה עד שהכינו את הפיצה שלי, ולא היו לקוחות בכלל.
    כף רגלי לא תדרוך במקום הארור הזה שוב!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג