יום שבת, 30 במרץ 2013

דיקסי - אוכל טוב, שירות קלוקל מאוד

במסגרת הזמן הפנוי הרב שיש לנו כרגע בחופשת הפסח, האדם הפשוט צריך למצוא אטרקציות ומקומות בילוי.
אם יש לך ילדים זה קל - הולכים למקום בו הם יוציאו כמה שיותר אנרגיות, ויעזבו אותך בשקט.
במידה ולא, יש זמן לחפש מסעדות בת"א, ואחת הטובות שבן היא הדיקסי.
הדיקסי, למי שלא מכיר, נמצא בבעלותו של השף הסחבק חיים כהן, וידוע בעיקר בהתמחותו במנת כנפי העוף.
אני אישית פחות אוהב את החלק הזה בעוף, אבל מאוד אוהב את ההמבורגר שלהם (שנקרא ביפבורגר)
לדעתי הביפבורגר עוקף בסיבוב את הארטבורגר של מוזס, והיחיד שמשתווה לו הוא הנורמה ג'ין של הבלאק.

עם פנטוזים על ביפבורגר של 250 גרם בתוספת גבינת גאודה, התקשרנו להזמין מקום - אפרופו מקום, זה המקום לציין שלצערי אין תמונות מהאירוע כי לא תכננתי את הביקורת מראש, אבל אני אנסה לכתוב קרוב ל1000 מילים במקום.

אחד הדברים שאני אוהב בדיקסי הוא הבוטים האפלים עם האור האדום, שמוסיפים לתחושת הפרטיות והבילוי באופן כללי. ביקשתי אחד כזה בהזמנה - אמרו לי שיציינו את זה, וינסו ללכת לקראתי.

הגענו למסעדה קצת לפני הזמן - נאלצנו לחכות כ20 דקות בחוץ לפינוי המקום המיוחל שלנו, תוך כדי שאנו צופים
במספר אנשים שלא הזמינו מקום נכנסים ונעלמים בחלל החשוך. לאחר המתנה לא קצרה כאמור, הוכנסנו למסעדה.

אם חשבנו שיש איזשהו סיכוי שההמתנה הארוכה הייתה לטובת איזה תא פרטי, התבדינו מהר מאוד.
לטעמי הושבנו באחד המקומות הגרועים במסעדה, אם לא הגרוע בהם - השולחן הראשון במסדרון הכניסה למסעדה - המקום שהוא הכי הפוך לתא פרטי, המקום בו אתה זוכה לראות כל זוג שנכנס ויוצא מהמסעדה.

התיישבנו והזמנו - אני את מנת הביפבורגר בה חשקתי עוד מהבית, וזוגתי שתחיה הזמינה את סלט הקיסר שלהם.
לאחר המתנה של 20 דקות הגיעו המנות המיועדות.
לי לא היו תלונות - ההמבורגר בא לעבודה - עסיסי, עם שכבת גבינה לכל אורכו, בלחמניה מתוקה כמו דבש.
הביס הראשון של ההמבורגר הזה הוא אחד הטובים שיש.
חבל שאי אפשר להגיד אותו דבר על מנת סלט הקיסר - המנה הגיעה להפתעתנו ללא חלק מהותי - נתחי העוף שבה.

ניסינו לקרוא פעמיים למלצרית שלנו והיא לא הגיבה. לאחר מספר שניות, מנהל המשמרת, שהבחין במצוקה בא לעזרתנו ושאל אם יש איזושהי בעיה. הסברנו לו על המחסור בעוף, והוא אמר שכנראה התבלבלו בין מנת סלט הקיסר של הראשונות, שהיא ללא עוף, ומנת סלט הקיסר של העיקריות שהיא עם עוף. לטעמי מדובר בפאשלה של המלצרית שאמורה להכיר את התפריט של המסעדה, ובמידה ויש 2 מנות דומות, לוודא אילו מהן הלקוח רוצה. כפי שלימדו אותנו בצבא - אם יש ספק אין ספק.

בכל מקרה, מנהל המשמרת הציע להחליף את המנה, אבל זוגתי לא רצתה לחכות עוד 20 דקות, ע"מ שיביאו את המנה עם העוף, ולכן החליטה לוותר.
כנראה שהמנהל העיר למלצרית, כי תפריט הקינוחים נזרק על ידה לשולחננו תוך כדי שהיא עוברת, בלי להסתכל כלל על השולחן.

לא היה לנו חשק להישאר בעקבות רצף האירועים שקרה, והזמנו חשבון.
רק כדי להבהיר - אירועי השירות הבעייתי שקרו יכולים לקרות בכל מקום.
לפעמים אתה יכול לחכות בתור קצת אם המקום עמוס, מישהו צריך לשבת במקום הגרוע במסעדה, לפעמים המלצרית לא מקצועית, אבל כל רצף האירועים האלה, יחס עם אדישות מוחלטת של כל הצוות שם, שלא העלה על דל שפתיו את המילים "סליחה" או "אנחנו מתנצלים" חרה לנו מאוד.

לאחר קבלת החשבון ביקשתי לשוחח עם מנהל המשמרת, ופרטתי בפניו את הנקודות שהעליתי בפוסט הזה על השירות, שפגמו לנו בהנאה. המנהל כאילו נותר המום, ופלט איזה "טוב". הוא פשוט לקח את כרטיס האשראי יחד עם החשבון והלך.

שוב לשם הבהרה, לא ציפינו לשום פיצוי חומרי בדמות איזשהו קינוח או הנחה בחשבון, אבל כן ציפינו שלפחות מישהו מנותני השירות בערב הזה (המארחת, המלצרית, מנהל המשמרת) יבין לליבו של לקוח לא מרוצה, ויתאמץ מעט (או הרבה יותר) ולו רק בשביל השם\רמת המחירים של המקום.

נראה לי שבפעם הבאה נלך על ההמבורגר השני שציינתי בפוסט - הנורמה ג'ין בבלאק - שם יודעים לתת שירות.

13 תגובות:

  1. זה רק אני או שתמיד כשהכל בסדר וסבבה במסעדה ניגשת אליך מלצרית מחייכת ושואלת אם הכל סבבה, ושלא הכל סבבה, אף אחד לא מתייחס אליך ורק מחכים שתלך? עולם מוזר.

    השבמחק
  2. אני רוצה להתייחס לשתי נקודות חשובות מאוד"

    1) דיקסי זה שוד לאור היום, מחירים מופרזים על אוכל סביר תחת החזות של חיים כהן והעובדה שאנשים מרגישים כאילו הם אוכלים פנסי במותג שמארח שחקני כדורסל ומיני סלבס, זה משהו שמזין את עצמו כי אנשים אשכרה באים לדיסקי לעשות שופוני אנס.

    2) חיים כהן היקר, למרות שהוא עושה רושם מקסים הוא נראה לי נחש בלול התרנגולות.
    איש עסקים חריף שיודע בדיוק מה להגיד ואיך להתנהג מול המצלמה.
    המסעדות שלו הן תמיד עקיצה בתמורה לצלוחית טחינה והרגשה שאתה נוגע בכוכבים עממיים.

    3) השירות בדיקסי על הפנים, כולם יודעים את זה, אתה לא בשביל האוכל, אתה בא בשביל לקבל אבק כוכבים.
    הבעיה בכלל אחרת כי אם יודעים שהאוכל רק בסדר והשירות גרוע מה תעשה כשתקבל במשלוח אוכל עם תקלה כלשהי (כי השירות הוא גם הביצוע) ואז תתקשר לבקש להסדיר את העניין ותגלה ששמים עליך קצוץ, ואני לא מתכוון לכבד?

    השבמחק
    תשובות
    1. ההמבורגר עלה 64 שקלים וזה כולל תוספת לידו.
      אפשר להתווכח אם זה שווה את המחיר הזה, אבל אם משווים את המחיר ל2 "המתחרים שלו" שהזכרתי, המצב לא יותר טוב. הארטבורגר עולה 59 והנורמה ג'ין עולה 61, וזה לא כולל תוספת שעולה בסביבות 15 שקל, והופכת את העסק ליקר יותר מהדיקסי.
      לגבי השירות, לא נתקלתי בעבר בבעיות שירות מיוחדות של המקום, ולצערי אין לי את הלוקסוס של להזמין משלוח הביתה (לא מגיעים אלי) ולכן הגעתי למסעדה.
      לא צופה למקום עתיד מזהיר לאור היחס שנתקלתי בו, עם כל אבק הכוכבים שאתה מדבר עליו.

      מחק
    2. זה הסניף שבראשון לציון או זה שבתל אביב?

      מחק
  3. גם אני הלכתי פעם לדיקסי, והייתי כעיוור בעקבות כנפי העוף המטורפות שלהם.
    סבא שלי תמיד אמר לי ללכת לאיפה שאני מרגיש רצוי, ולצערי כיום כשאני הולך לדיקסי אני לא ממש מרגיש כזה, אלא יותר מין תחושה שעושים לי טובה שנותנים לי לאכול שם בין כל הידוענים למיניהם.
    אני אישית מאוד אוהב את חיים כהן, ומעדיף להאמין שהוא עסוק מידי בטלוויזיה, ובמקום האחר שלו מכדי לשים לב למה שקורה בדיקסי, אבל מי יודע - אולי פנקיסט צודק והוא לא כזה עממי.
    בכל מקרה אם אתה אוהב המבוגרים איכותיים מצאתי 2 מקומות ממש טובים בת"א, רק זולים ונחמדים הרבה יותר.
    אחד זה וולפנייטס בכיכר רבין, והשני זה סרגוס באיזור המסגר. שניהם לא בוחלים בבייקון וגבינה על ההמבורגר - כמו שצריך.
    שיהיה בתיאבון!

    השבמחק
  4. יש הבדל בין הוולפנייטס של כיכר רבין לזה של לילנבלום?
    עם על הכבוד, וולפנייטס של לילנבלום זה באמת אחד הדוחים, ולו רק בגלל שכולם עושים טובה שנותנים לך שירות, שלא לדבר על מה שקורה כשאת מבקשת עוד רוטב והם דורשים בעבור זה כסף!!!!!!!

    כבר היו לי איתם הרבה סיפורים
    הם מוציאים מנות לא מוכנות או עם חוסרים
    הם עושים פרצופים על כל בקשה, אפילו אם זה "את יכולה להביא לי עוד שתיה", חרא של מקום
    עדיף כבר לאכול מעבר לקיר אצל אייל שני שודד הדרכים

    השבמחק
    תשובות
    1. עשיתי מהם כמה משלוחים שהייתי במשרד בת"א עד שעה מאוחרת ושולמן שילם.
      בסך הכל לא נתקלתי בבעיות מיוחדות. המשלוחים הגיעו במלואם, ועם כמות נדיבה מאוד של רטבים. אפילו שולמן הקמצן היה ממש מרוצה כי המחירים שם הם בערך שני שליש מהמחיר של הבלאק בורגר.
      לגבי המקום של אייל שני בלילינבלום - לא תגיעי לשם רחוק עם תקציב של המבורגר בוולפנטייס - מקסימום חצי עגבניה שנקטפה בדמי ימיה.

      מחק
  5. יש גם את הגוצ'ה דיינר שמציע אחלה המבורגרים במחירים מצחיקים.
    יש להם את המבצע 1+1 על המבורגרים שזה שוס רציני (זאת אומרת חצי מחיר בעצם) ומ4 עד 7 יש הנחה של 30 אחוז על כל התפריט. נראה לי שיש להם גם הנחה אחרי שעה מסויימת בלילה.
    ממש כדאי לבקר אפילו בשעות המעטות ביום שאין הנחה.

    השבמחק
  6. אם תרצה מר ממוות לטעום, אל תדאג
    יש מרור
    מתוצרת הארץ!

    השבמחק
  7. ניסית אולי לעשות להם איזה "פיגוע" פייסבוק בדף שלהם?
    בן דוד שלי פעם התלונן על מסעדה באופן הזה, וקיבל שוקו פאי חינם בארוחה הבאה שלו במקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלחתי להם לינק לפוסט.
      תחילה הם השיבו "שלום, קודם כל תודה על הלינק והפוסט. אנחנו מצטערים שחווית חוויה לא מוצלחת ומעבירים את הנושא לטיפול אצלנו - נעדכן." ולאחר מספר ימי שלחו תגובה נוספת :
      "תודה לך על שיידעת אותנו על ביקורך בדיקסי, אנו שמחים לקבל תגובות והערות גם כשהן לא תמיד מחמיאות.
      אנחנו מצרים על שלא נהניתם והערותיך נלקחו לתשומת ליבנו.
      נשמח לארחך בדיקסי גם בעתיד ואני מקווה שתחווה חווית שירות טובה יותר."

      שהקורא יחליט אם הם הקדישו שבריר שניה לבדוק את הנושא, או עשו תגובה של קופי-פייסט.
      אותי בכל מקרה הם לא יזכו לארח בדיקסי, לפחות בעתיד הקרוב.

      מחק
    2. משהו לא טוב עובר על המסעדה זו...כדאי שהבעלים יבדוק גם את שירות המשלוחים: מהניסיון שלנו, לעיתים קרובות מדי, גם לאחר שהתבצעה הזמנה באינטרנט, הם מודיעים כי אינם מבצעים משלוחים עקב לחץ וגורמים לעוגמת נפש מיותרת. הפסקנו להזמין משם. יש המבורגר מעולה של קופי בר היעילה (בכל מצב ובכל מזג אויר) ועוד הרבה אחרים טובים...

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג