יום שבת, 21 ביולי 2012

ח.ע.

לאחרונה יצא לי לבקר הרבה במוזס, ותמיד הזמנתי אצבעות גבינה לצד המנה, כי אי אפשר לשבת במקום שיש בו אצבעות גבינה בתפריט ולהתעלם מכך. מייסד בלוג זה המליץ לי לנסות את אצבעות הגבינה של "מייקס פלייס" בטענה שזה עולם אחר ומדהים.
ובכן, אתמול צצה ההזדמנות להגיע למייקס פלייס וכמובן שמחתי על ההזדמנות לשים את הדברים למבחן.

כשאצבעות הגבינה הגיעו בתחילה נבהלתי מגודל המנה, לא קטן, אבל לא נראה מספיק, אחרי רגע נרגעתי והגיע הזמן לטעימה. ביקשתי סכום ונאלצתי לחכות, אחרי עשר דקות ללא תשובה החלטתי ללכת על זה בידיים כמו גדול, כמובן שעם הזמן שעובר הגבינה קצת מתקשה אבל היא היתה עדיין נוזלית מספיק כשנגסתי, והטעם - גן עדן! כמובן שאין מה להשוות למוזס, עולם אחר, עולם של טעם. הטעם לקח אותי ישר לפיצה האט שנת 95, כשפיצה האט עוד היתה פיצה האט. אני לא יודע בדיוק איזו גבינה או תערובת גבינות הולכת שם, אבל אני מקווה שאולי חוכמת ההמונים כאן תוכל לעזור להגיע לתשובה. אם יש לכם מידע פנימי, או שטעמתם ויש ניחושים - בבקשה כתבו בתגובות!

תגובה 1:

  1. תגיד, זה רק אני או שהצורה של אצבעות הגבינה של מוזס עברה שינוי כלשהו?

    אני יודע שאתה לא ממש הולך על הרוטב שלהם, אבל היה לו טעם ומרקם אחרים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג