יום רביעי, 11 באפריל 2012

רוני פול, בשביל המסבחה.

לא יודע כמה שנים אני כבר מכיר את רוני פול, לדעתי עשר בקלות, אין לי מושג כמה שנים באמת המקום קיים אבל זו הייתה הפעם הראשונה שהסתובבתי באזור בשעות שהוא פתוח ומשדר הצלחה.
נכנסתי עם החבר שאול וזוגתו שתחיה בכבוד, התיישבנו בפנים ואני ושאול הזמנו משולשת כי אנחנו יודעים מה טוב.
למעשה מה ש"טוב" זה לנסות על ההתחלה את שלושת הכוכבים, כדי לדעת מה מהם טוב יותר ואם שווה בכלל לחזור.
על כך ארחיב עוד בהמשך.

משולשת: חומוס, מסבחה, פול
המשולשת של רוני פול

פתאום ראיתי מישהו שנראה כמו אסף מחומוס אסף. הוא הסתובב וחילק הוראות, הושיב אנשים, בדק שכולם מרוצים, צעק שמות של הזמנות לכיוון המטבח, ממש כמו אסף מחומוף אסף.
האיש שם לב שאני בוהה בו ואמר לי שאני כנראה חושב שהוא אחיו התאום, אסף.
אני לא ממש האמנתי, כזה אני, אדם פשוט, שלא מאמין ישר, אני עדיין ממתין לביקור אצל אסף כדי לוודא.
בנתיים, הגיע צ'יפס, ומנות החומוס גם הגיעו.

צ'יפס ביתי של רוני פול
אחלה צ'יפס ביתי שבעולם, כמו בבית אבל יותר טוב.

המקום עצמו די גדול, ובחוץ יש עוד מקום ונראה לי שגם הייתה קומה שניה. קראתי איפשהו שהם נחשבים לחומוסיה שאפשר להכניס לתוכה הכי הרבה אנשים בישראל.
הפול היה בסדר ומטה, את הטעם של החומוס לא זוכר בוודאות, אבל המסבחה הייתה ממש ממש טובה. מאוד לימונית, טיפה חריפה, עדינה ועשויה ביד של מומחה.
בביקור הבא אני אתמקד במסבחה ואשאיר את השאר להרפתקנים, למרות שלדעתי יהיה מעניין לנסות גם חומוס גרגרים.

אם אתם בסביבה ויש לכם מקום בבטן, למה לא.
אם אתם בדרך לאכול ביפו - תעצרו, טובות שתי מנות מהאחת.

3 תגובות:

  1. בהחלט מקום ראוי.
    טעמתי מהחומוס והוא היה דבש - דווקא לפול פחות התחברתי. גם זכורים לי כדורי פלאפלים על הכיף כיופאק.

    השבמחק
  2. המשולשת שלהם זה באמת הדבר הנכון לאכול למרות שיש להם גם אחלה מסבחה, והחומוס שלהם גם טוב ושונה מהחומוסים של יפו ושל מרכז תל אביב, בעצם רק במשולשת אפשר לנסות את כל הטעמים של המקום אבל אם אפשר אז לבקש חומוס גרגרים עם קצת מסבחה עליו למרות שהפול לימוני וטעים אבל למי יש כח לפלוצים.

    השבמחק
  3. מאז החליפו הבעלים אני שם לא דורכת עד הבעלים הבא!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג