יום שישי, 13 באפריל 2012

דומינוס פיצה מתוך שגרה

קדימה, יאללה, תשאלו אותי למה חסר משולש.
התשובה היא כמובן שגם צלם אוכל רוצה משהו בפה בזמן שהוא רוכן מעל המגש בזוויות סקסיות.
אז ככה, אני נשבר כמעט תמיד, קשה מאוד להיות גם רעב וגם צלם.

מה בתפריט?
  • פיצה עם פפרוני על כולה
  • חצי תירס.
  • חצי אקסטרה צ'יז.
  • פונדנט שוקודל (שלא תראו בתמונות, אבל באמת שהוא היה טעים).
  • פריגת ענבים, הושתף המושלם של כל פיצה.


הפוסט הזה הוא לא ביקורת. אני מקווה שכולכם מכירים את דומינוס, יודעים איזה טעם יש לתירס \ פפרוני, באים לפה הרבה ושכולנו בריאים.
זו בסה"כ הצהרת כוונות. אני מתכוון לאכול פיצה, ויש לי מישהו שעוזר לי.

למעשה, בכל פעם שאתם מזמינים פיצה אתם מזמינים הביתה כישלון פוטנציאלי. כ"כ פשוט לדייק ומצד שני כ"כ פשוט להרוס הכל, לשרוף, לייבש, לא לשים כמויות נכונות, לא לפזר. הכל נמצא בקצה האצבעות.
אז הפיצה הזאת הייתה טובה, אולי הפפרוני היה טיפה חי מדי, אבל חוץ מזה באמת הכל דבש.

רוצים תלונה? טוב!
אז הצ'יזי ברד הזה, אני לא מבין מה הקטע שלו. אין מספיק גבינה, הבצק שלו אף פעם לא מגיע עשוי כמו שצריך, הוא שמנוני וחסר טעם, אף פעם לא פרוס כמו שצריך, והדבר היחיד שמציל אותו הוא הדיפ, שאם כבר היה מוטב לשים אותו מתחת לגבינה ולקורא לזה פיצה קטנה מאוד עם טעם טיפה שונה.
לחם השום שלהם הרבה יותר טוב, כל בר דעת יכול להגיד את זה בעיניים עצומות ובפה מלא גבינה וטעם שומי.

יאללה, תמונות.

פיצה דומינוס פפרוני תירס
כשפיצה נראית טוב זה גובל בפורנו. מזל שהיא לא נראית רע כי אני לא יודע.

אקטסרא גבינה צ'יז, פיצה, דומינוס, פפרוני, תירס
הגבינה ניצנצה, הפפרוני היה שמנוני ועם זאת קריספי וחריף, והתירס היה מתוק ולח. תענוגות.


צ'יזי ברד של דומינוס
אתה לא לחם שום, ואתה לא בדיוק צ'יזי.

CHEESEY BREAD
בלי הדיפ שלך אתה סתם נראה כמו גוש.

פונדנט השוקולד החם של דומינוס הוא יצירת פאר טעימה ולחה מלאה בכל טוב חם מתוק ועסיסי שנוזל על הלשון ונוטף מהכפית.
זהו.


נ.ב. (17.04.2012)
למיטב זכרוני אפשר לקנות כאלה גם לחימום במיקרו, ראיתי את זה איפשהו, היה לי כזה, זה היה טוב באותה מידה.

4 תגובות:

  1. ממש במקרה יצא לי להזמין מדומינוס לאחרונה חבילה די דומה ולהלן מסקנותיי :
    1. במקום תירס-פפרוני, הזמנתי בולגרית על כל הפיצה, ואז חצי פטריות וחצי פפרוני. נוכחתי לדעת לאחרונה שהתוספת האוהבה עלי בדומינוס היא דווקא פטריות, למרות שגם הפפרוני לא אכזב כרגיל.

    2. לגבי ה"צ'יזי ברד" שקרוי בשפה המקצועית של דומינוס גם אצבעות גבינה. אכן חסר תועלת בלי הדיפ, ולא ממש ברור איפה המילה "גבינה" או "אצבעות" נכנסות לתמונה. כאשר נגמר הדיפ הטעים נשארנו בעצם עם גוש בצק שטוב אולי לנשנוש אם אתה ממש רעב. למי שמזמין את זה הייתי ממליץ לבקש תוספת של עוד מיכל או 2 מיכלי דיפ.

    3. לגבי הפונדנט - בהחלט הייתה הפתעת הערב. חששתי שאני אקבל שוקולד יבש כמו בעוגה ביום הולדת של ילדים, אבל קיבלתי מאפה עשיר מלא בשוקולד. המאפה טעים גם כשהוא חם וגם כשהוא קר. זה למעשה הקינוח ה"מקורי" היחיד שדומינוס מציעה (היתר זה גלידות שאפשר לקנות יותר זול אפילו בAMPM) בהחלט אשקול להזמין את המנה הזו שוב במחיר של 14.90.

    השבמחק
  2. דומינוס זה באמת לא רע כברירת מחדל אפילו בסניפים כשרים שלהם

    השבמחק
  3. הפיצה הכי טובה בעיר

    השבמחק
  4. לא הבנתי למה על הצ'יזי ברד אין צ'יז או כמו שאומרים בעברית אין גבינה על הלחם עם הגבינה!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג