יום שלישי, 17 בינואר 2012

לא לאכול בכלל

אלוקים הרחום גנב לי את התאבון, גרם לאנשים בעבודה לי להיות חולים ובעיקר גרם לזה שיהיה לי כ"כ קר שאני לא ארצה לאכול כל היום ושלא יהיה לי חשק לאוכל או לדברים כמו ללכת בגשם לאכול.
גם על משלוחים לא בא לי לחשוב כי אין לי כח להתעסקויות. בגדול אני הייתי מעדיף לשבת מתחת לשמיכה, אבל אני בעבודה ואין לי ברירה אלא לעבוד, לעשות את עצמי עובד, להתעלם מאנשים ולהמתין לערב.

אתמול אכלתי מנה חמה וחצי שק בייגלה, היום הבאתי מהבית לחמניות עם נוטלה וקונפיטורת תותים [תודה ענבר!]. אני לא יודע אם לאכול אותן כי אני לא אוהב לאכול לבד וגם כאמור אין לי תאבון. אני אפילו לא הכנתי לעצמי כוס תה כי מתקן המים החמים התקלקל, ואת הכח שהיה לי לקומקום גמרתי כשרחצתי את הכוס שלי מהמנה החמה של אתמול.

הכי כיף בחורף, אבל בעיקר כיף אם אתה בבית. לאף אחד לא כיף לשבת עם נעליים לחות, בתוך שכבות, מול מחשב שמתמלא כל רגע באימיילים שרוצים שתעשה דברים.
לא נורא, עוד חמש שעות אפשר ללכת הביתה ולאכול משהו. אבל אני בטח אשבר עד אז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג